8 KPG 8 KPG
Aktualności: Rekrutacja już wiosną 2013r.
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Marzec 28, 2024, 18:11:48


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: 12-13 października. Operacja "Ursus A. Horribilis"  (Przeczytany 3102 razy)
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« : Wrzesień 23, 2013, 16:45:05 »

Operacja "Ursus A. Horribilis"

Impreza jest otwarta. Zgłoszeń nie ma. Nie organizuję niczego nikomu, nie interesuje mnie czy ktoś się pojawi. Okaże się to na miejscu lub po grze.

Kiedy:

początek - 12 października 16:00 
koniec - 13 października 16:00

Gdzie:

- Beskid Mały

Cel:

- wykonać patrol zaliczając jak największą ilość punktów oraz eliminując potencjalnego przeciwnika


Zasady:

- każdy rozpoczyna grę z dowolnie wybranego przez siebie miejsca (punktu startu).
Ale! Z jednym zastrzeżeniem. Punkt startu nie może znajdować się wyżej niż 550m n.p.m.!


Przez zaliczenie punktu rozumiemy:

- w przypadku punktów "zwykłych" obsadzenie danego miejsca przez co najmniej 15min.

Namiary na punkty oraz zasady dot. punktów specjalnych zostaną podane w tym wątku na kilka dni przed imprezą.



1. Ograniczenie FPS.

- bez ograniczeń

2. Amunicja.

broń szturmowa/PM/strzelby/broń boczna - ilość amunicji w prawdziwym magazynku razy 2
karabiny maszynowe - ilość amunicji w prawdziwym magazynku razy 4

Zapas amunicji:

- w magazynkach + luzem można mieć drugie tyle, co w magazynkach. Kulki można wymieniać pomiędzy odpowiadającymi sobie replikami pod względem używanej amunicji
- zużytą amunicję można przywrócić do pierwotnego poziomu po 2 godzinnym pobycie w punkcie startu

3. Rany

Trafienie serią: 

- każde uderzenie pocisków z serii traktujemy jako osobne trafienie.

- trafienie w którąkolwiek z kończyn wyłącza ją z użycia. Ranny może udać się za najbliższą zasłonę, opatrzyć sobie wstępnie kończynę (np. założyć stazę), ale po ustaniu zagrożenia musi zostać jak najszybciej opatrzony, zajmuje to 5minut.

Po opatrzeniu kończyna nadal jest wyłączona z użycia (czyli każdego trafionego w nogę trzeba nieść/ciągnąć itp.)
Przykład rany lekkiej ręki: http://www.trauma.org/index.php/main/image/526/

- trafienie w korpus wyłącza momentalnie taką osobę z akcji, leży, jęczy, krzyczy, nic nie może zrobić poza tym. Musi mu zostać udzielona pomoc w przeciągu 5 minut. Po tym czasie umiera.
Opatrzenie rannego zajmuje 10 minut.
Opatrzony jest wyłączony ze  wszelkiej działalności. Nie może chodzić, strzelać. Trzeba go nieść/ciągnąć. By przeżył, trzeba go przetransportować do punktu startu w ciągu 4 godzin. Wymaga pomocy medycznej, której nie da się udzielić w polu.

- trafienie w „czajnik” zabija na miejscu.

- trafienie w broń eliminuje ją z gry.

- do rannych jak najbardziej można strzelać, istnieje konwencja genewska oczywiście ale trupy nie składają zeznań...

- trupy mogą się oznaczać czerwoną szmatką/światłem

Zabici definitywnie kończą grę. Ranni (oraz trafiona broń) odzyskują "pełnię zdrowia" po 2 godzinnym pobycie w miejscu startu. Po tym czasie mogą wrócić do gry.

Adnotacja:

- gdy ktoś otrzyma 3-5 pociskową serię jest raczej nie do odratowania  i ginie na miejscu z powodu krwotoku wewnętrznego, wstrząsu itp.
”Rozstrzelania” np. 8 pojedynczymi trafieniami też raczej nikt nie przeżyje.

Liczę na poczucie realizmu i zdrowy rozsądek uczestników gry w tej materii Uśmiech.

Przez "opatrzenie" rozumiemy:

- cały teatrzyk z odbarczaniem, kroplówkami, stazami itd. lub owinięcie bandażem miejsca zranienia. Co kto lubi. Istotne jest by proces udzielania pomocy zajął tyle czasu, ile jest określone w zasadach powyżej.

5. Inne

- ochrona oczu jest wymagana
- pirotechnika jest zakazana
- zakaz wykorzystywania pojazdów
- unikamy cywili
- obowiązuje zasada „co nie jest zabronione jest dozwolone", każdy sam bierze odpowiedzialność za siebie i swoje czyny
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« Odpowiedz #1 : Październik 07, 2013, 17:36:45 »

Ździebko informacji:

- teren gry obejmuje obszar między Potrójną (Czarny Groń) a miejscowością Jaszczurowa.
- współrzędne punktów oraz zasady zaliczania punktów specjalnych zostaną podane w środę wieczorem

Mała, ale istotna zmiana w zasadach:

- trafienie w korpus wyłącza momentalnie taką osobę z akcji, leży, jęczy, krzyczy, nic nie może zrobić poza tym. Musi mu zostać udzielona pomoc w przeciągu 5 minut. Po tym czasie umiera. Drugie trafienie w korpus skraca ten czas o połowę a trzecie zabija definitywnie.
 
Zapisane
piotras
Gość
« Odpowiedz #2 : Październik 09, 2013, 10:36:16 »

Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, więc pobudka będzie w przyszłym roku tak koło września, listopada najlepiej, kawalerka ma dużo spraw rodzinnych do ustalenia więc w przyszłym roku się wybierzemy  Duży uśmiech.
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« Odpowiedz #3 : Październik 09, 2013, 11:15:03 »

Cytuj
Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, więc pobudka będzie w przyszłym roku tak koło września, listopada najlepiej, kawalerka ma dużo spraw rodzinnych do ustalenia więc w przyszłym roku się wybierzemy  Duży uśmiech.

Uznaję to za dezinformację Mrugnięcie.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

kwiaty fifa-power zaburzenia zagroda-slonca horsesgame