Tytuł: 20110717 Sneak & Shoot Gra militarna Wiadomość wysłana przez: Czubaka Czerwiec 06, 2011, 12:46:38 (http://www.fia.com.pl/images/fia/sneakandshoot2011.jpg)
FIA zaprasza do wzięcia udziału w grze militarnej Sneak & Shoot. W grze mogą wziąć udział zespoły 4 osobowe wystawione przez teamy ASG. Gra jest adresowana do doświadczonych teamów. Wymaga znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Nagrodą w grze jest chwała zwycięzcy oraz beczka piwa Haineken 5 l. Zasady gry O godzinie 9:00 (17 lipca 2011)w rejon gry wchodzi kilkanaście zespołów 4 osobowych. Każdy zespół ma mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą rozłączać się żeby przyśpieszyć czas realizacji misji. Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt. Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt. Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego zastrzelonego, strata własnego zawodnika kosztuje karę -5 pkt. Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”. W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry. W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt. Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów. Wyeliminowanie snajpera daje premię wysokości 15 pkt. Snajperzy mogą ze sobą współpracować. Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie co najmniej 1 osoby z zespołu. Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”. O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią do zespołów i spisują od nich: kody które udało im się zdobyć, liczbę zabitych wrogów liczbę straconych żołnierzy liczbę zlikwidowanych snajperów. Po telefonie zespoły oznaczają się czerwonymi chustami i idą do punktu zbornego. Tam następuje poczęstunek, omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry. Ograniczenia uzbrojenia. Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół. Amunicja tylko w magazynkach. Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych. Świece dymne – nie. Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie. Łączność Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami. Kanał 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem. Miejsce akcji Pilawa http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=pilawa&sll=52.229676,21.012229&sspn=0.691421,2.377167&ie=UTF8&hq=&hnear=Pilawa,+garwoli%C5%84ski,+Mazowieckie&ll=51.934026,21.530542&spn=0.02175,0.074286&t=h&z=15 (http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=pilawa&sll=52.229676,21.012229&sspn=0.691421,2.377167&ie=UTF8&hq=&hnear=Pilawa,+garwoli%C5%84ski,+Mazowieckie&ll=51.934026,21.530542&spn=0.02175,0.074286&t=h&z=15) Zapisy kierować na adres agapow@tlen.pl do dnia 01.07.2011. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 40 zł / osobę (160 za team) na konto: Mariusz Sybilski 50 1020 5558 1111 1152 2240 0369 W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team. Przelew powinien wpłynąć do dnia 04.07.2011 Jednocześnie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw ;-) Nie płacą wpisowego, a za swoją pracę są ujęci w poczęstunku po grze. Ich osiągnięcia zostaną opublikowane na forum. Wymagania - dusza i serce snajpera - cierpliwość - replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek - karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał) - ghille suit - opcjonalnie broń krótka z tłumikiem Zgłoszenia proszę kierować na agapow@tlen.pl Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił. |